Gimimo data: 1978 04 24
Gyvena ir kuria Vilniuje.
Išsilavinimas:
2000 - 2002 m. VDA tapybos magistro studijos
1996 - 2000 m. VDA tapybos bakalauro studijos
1990 - 1994 m. Just. Vienožinskio vaikų dailės mokykla
Veikla:
Nuo 2002m. Molėtų krašto muziejaus ir galerijos "Akcija M" dailininkė, organizuoja parodas ir plenerus po Molėtų rajoną: Videniškiai, Balninkai, Inturkė, Skudutiškis, Girsteitiškis.
Personalinės parodos:
2010 „Dažažmogiai", senamiesčio menininkų galerija/dirbtuvė, Vilnius
2009 „Aptaisai, Marijai", šv. Jono gatvės galerija, Vilnius
2004m. Tapybos paroda rašytojų klube, Vilnius
2002m. Akvarelių paroda, LR Sveikatos ministerija, Vilnius
2002m Tapybos ir piešinių paroda, galerija "Akcija M ", Molėtai
Pagrindinės grupinės parodos:
2010 Kalėdinė paroda, Riugen auf Bergen krašto muziejus, Riugenas, Vokietija
2010 Kalėdinė paroda, Senamisčio menininkų galerija/dirbtuvė, Vilnius
2010 Girsteitiškio plenero paroda , „JuozasArt", Europa City viešbutis, Vilnius
2010 Skudutiškio ir Girsteitiškio plenerų paroda , galerija „Akcija M", Molėtai
2009 Paroda ketur(4), Baltrušaičio namai, Maskva
2008 Tarptautinė dailės paroda ,,Atvirai" Alytaus kultūros komunikacijų centre
2006 Tarptautinė akvarelės paroda ,,Baltijos tiltai" M. Žilinsko dailės galerijoje Kaune,
Plenerai
2010 Birutės uostas, Palangos pleneras
2010 Skudutiškio kūrybinė laboratorija, menininkų simpoziumas
2010 Molėtai-Nida tarptautinis pleneras
2010 Girsteitiškio tapybos pleneras
2009 Tarptautinis tapybos pleneras ,,Palanga 2009,, Palangoje
2009 Tarptautinis tapybos pleneras ,,Nidos ekspresija,, Nidoje.
2009 Kūrybinė laboratorija. Menininkų simpoziumas Skudutiškyje.(dalyvė ir kuratorė)
2009 Tapybos pleneras Inturkėje (dalyvė ir kuratorė)
2009 Tarptautinis tapybos pleneras ,,Alaušas,, Sudeikiuose
2009 m. Tarptautinis tapybos pleneras Birštone
2007 Tarptautinis tapybos pleneras Marijampolėje
Skiriamieji Aistės Gabrielės Černiūtės tapybos bruožai - dažo klampumas ir potėpių "suveltumas", figūratyvizmas ir teatrališkos/poetiškos gaidelės. Menininkė propaguoja pastoziškos tapybos sampratą: daugybė dažų sluoksnių gula vienas ant kito, dengdami ankstesnius arba vitražiškai prasismelkdami. Akiai vaikščiojant nuo vieno drobės kampo link kito kai kur išlenda grunto fragmentai, kitur - imprimatūra, dar kitur - įvairios lesūros arba stori, sviestiškai užtepti ploteliai. Iš principo - tai ir yra kiekvieno paveikslo esmių esmė. Taip pat svarbus rankos judėjimas guldant, klojant, sluoksniuojant tapybinius klodus. Vienur dirba riešas, kitur visa ranka. Vienur potėpiai juda visomis kryptimis (tarytum vietos ieškančios neramios dvasios), kitur - lyg puolančios armijos lekia lygiagrečiai.... Be to - nėra tokios kompozicijos, kuri neapseitų be inkliuziškos figūros. Dažniausiai - žmogaus arba augalo. Figūros lenda iš paviršiaus lauk, link žiūrovo arba slepiasi nuo jo, gestikuliuoja, bando praplėsti formatą, kontaktuoja arba giliai užsidaro savyje... Lyg kalderoniškame ar čechoviškame teatre vaidinamos įvairiausios mizanscenos. Tai linksmi neįpareigojantys, tai graudžiai pamokantys pasakojimai. Kiekvienas kūrinys - skirtinga nuotaika bei tema. Visa tai kinta tarytum eiliuojant skirtingus posmus. Poezija artima Baudelaire'ui ar Ponge'ui - atskirame visumai paklūstančiame ir ją sudarančiame tapybiniame plote jungiasi simbolizmas ir siurrealizmas, magija ir šarlatanizmas, komedija ir tragedija, šventė ir kasdienybė...
(Teksto autorius Vidas Poškus, menotyrininkas)
El. Paštas: aiste.gabriele@gmail.com